en hel vecka sedan...

  2012-02-15 / 17:07:32 / Allmänt /

..inte acceptabelt :)
I dag är det onsdag och det har varit babysim, lite för mycket kallsupar blev det idag men det ska ju bli bättre så man får härda ut, stackars barn:)
Tur att han gillar vatten:)

Hm...vad ska jag skriva. Jag kan ju skriva att jag kommer vara längre föräldraledig än till första april, är sååå glad för det, ska ringa chefen i morgon för jag blir nog hemma över sommarn också men bara kanske. Det skulle ju vara skönt och kul att få vara hemma under sommarn när plutten är så pass stor så man kan åka och bada, men vi får se, vi ska prata om det i kväll för min chef vill att jag ska höra av mig så min vikarie vet:)

Nu ska jag ner i tvättstugan sen ska jag börja med maten, idag ska plutten få korvgryta, få se om han tycker det är gott:)


See you♥♥








Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist