denna dag är inte slut än :)

  2012-02-23 / 14:21:03 / Allmänt /
Denna dag började med tidig frukost eftersom det var babycafe, jag har nog aldrig känt så här när det gäller att ha ett socialtnätverk, jag skulle må jättedåligt om jag inte fick min babycafe dag, är så beroende av denna dag, den är trevlig trots att tiden går alldeles för fort.
När jag fick veta att det fanns en öppen förskola i mitt område så blev jag glad, det var lite jobbigt dom första gångerna eftersom jag kan tycka det är jobbigt med nya människor men det lossnade ganska fort eftersom man hade ett gemensamt ämne att prata om, våra bebisar, bajs, mat, sovrutiner m.m, hihi.
Det är jättebra för plutten också att vara med andra barn och förhoppningsvis bli mera social än jag är, som sin storebror kanske, han är väldigt social:) .
Plutten brukar ta en powernap på mattan på golvet efter sångsamlingen, han brukar i vanliga fall sova vid den tiden men powernapen passar jättebra för då orkar han med lunchen när vi kommer hem och sover sen efteråt, toppen.
I morgon ska vi vara hemma hos Idas mamma Lilian, Ida är där med sina barn, det ska bli trevligt, vi träffa ju inte så ofta. Nu blir det soffan en stund till innan vildjuret vaknar:)



See you♥♥


Detta var lääängesen :)

Min lilla plutt :)



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist