dagens dag

  2012-02-22 / 23:47:57 / Allmänt /
Vi började morgonen med att gå upp vid åtta tiden för att äta frukost och sedan bege oss mot babysim. När vi kom utanför porten så är det glashalt och hela vägen ner till bussen. På vägen ner till bussen upptäcker jag att klockan är väldigt mycket så jag måste börja springa lite i detta hala väder. Jag hann som tur var och vi står och väntar och väntar men bussen kommer inte, vi stod och väntade till 10 över tio och sen gav jag upp och började gå hemåt. Vi hade kanske hunnit vara i bassängen i 15-20 minuter om bussen hade dykt upp men jag kände att det inte var värt stressen, det är ganska stressigt trots att man kommer dit i tid så jag kände att det får vara idag. Tidigare på morgonen fick vi en förfrågan om att följa med till ÖF av Linn och Ruben och den frågan nappade jag på när vi var på väg hem. Så vi gick hem för att packa ner lite lunch och jag hade ju baddräkten på mig under kläderna så jag kände att jag måste nog sätta på något annat under:) , sen tog vi bussen ner till ÖF. Det var ganska mycket folk där, jag tror vi var där till ett sen gick vi vidare och fikade, så dagen blev bra trots allt :) . Har avslutat kvällen med att lägga upp mera kläder på fb och hoppas att jag får lite mera sålt, behöver pengarna, alltid trevligt med pengar :)
Klockan är jättemycket nu och jag är skittrött, så jag säger god natt och jag lovar att det blir minst ett inlägg i morgon:)


See you♥♥






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist