skit

  2012-08-18 / 22:40:40 / Allmänt /

I dag har det varit kaos, vilken jävla flytt jag genomlider. Första flytten jag har tillsammans med nån, fy fan vad krångligt det är. Jag är ju van att flytta själv och jag har flyttat många gånger, nu är vi tre vuxna och en plutt och tidigare så har det varit jag och Niklas näe han var liten. Stressen är i sitt esse just nu, fattar inte hur vi ska få plats men det löser sig säkert när alla "bitar" hamnar på plats :) . Jag har semester på måndag men det räcker inte egentligen, skulle tagit flera dagar, hm.......
I dag har jag försökt att göra så mycket plats det går inför i morgon när vi kommer köra upp möbler bl.a
Och nu på kvällen har jag tvättat upp täcken, gardiner, kuddar m.m som legat där i huset jättelänge, fy fan, ska fortsätta tvätta klockan sju i morgonbitti :( .
Det bästa i morgon är att min efterlängtade flytthjälp kommer i morgon, underbara Maria, oj vad vi hjälp varandra att flytta under alla dessa år :) :)

Nej, nu ska jag duscha och gå och lägga mig.
 Vill bara tacka min underbara mamma också för att hon varit en klippa med att passa plutten under denna flyttid, älskar dig mamma :)


See you ♥♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist