vilken svägning

  2011-09-20 / 17:09:36 / Allmänt /

Shit vad jobbigt det är med dessa olika kvällar/nätter, jag undrar vad det är som gör att en kväll eller natt blir bra. Jag måste börja slappna av när kvällen börjar och bara låta det vara, i kväll får det ta den tid det tar, vi ska ha ligga ner amning som jag har haft i stort sett hela tiden, han får helt enkelt somna i min säng som förrut och så bär jag över honom senare.
Köpte även ersättning idag, prövade att ge honom det på eftermiddagen så att mina tuttar skulle få vila ett mål men han gillar det inte så vi får se hur det går i kväll. Tanken i kväll var att jag bara skulle amma trettio minuter och sen ge ersättning men han ta det inte så jag få se hur jag gör, jag kanske prövar i allafall, vi får se, just nu så sover han:)

outfiten idag, Bamsebyxor, jacka och strumpor, hihi

Den här grodan smakar jättegott, tänder på G? Den har han fått av kära Maggan:)

När man vill sitta upp i vagnen så måsta man ha mössa på, han s fina p.o.p :)
som han fått av Åsa och grabbzen:)

På väg till Sibylla för att äta med mamma och pappa:)





Nu vaknar jag, bye


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist