VILKEN NATT!!!!!

  2011-09-19 / 11:28:04 / Allmänt /

Vilken toppen natt det varit. Nu i veckan ska jag börja med ersättning efter en halv timmes amning på kvällen, det är inte roligt att amma honom i nstan 1½ timme innan man får vagga honom till sömns, så medans jag satt där som en kossa i går kväll så funderade jag på detta med ersättning och ska nog pröva det. Börja med amning sista kvällmålet, en kvart till tjugo minuter på varje bröst sen ge en liten dos ersättning så kanske det slipper ta så långtid, leker fortfarande med tanken:)

Men natten har varit toppen:) , han somnade till slut vid kvart över nio på kvällen och sov till tjugo över ett, halv två i natt, fick mat och somnade om runt halv tre och sov till nästa sex i morse, toppen, det är så det ska vara tycker jag, var tredje, fjärde timme:) , han var lite svår sövd efter det men han sov kanske nästan en timme.
Nej nu ska jag äta lunch:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist