Vad har hänt idag??

  2011-09-20 / 21:29:58 / Allmänt /

Morgonen började inte så jäkla bra, jag var på mitt bästa humör, eller hur!! Jobbig kväll  igår och natten lika så. Klockan halv elva idag hade vi möte med prästen inför dopet och det gick ju bra:), sen tog vi en lunch på sibylla, mannen åkte hem och jag och Tristan gick och handlade och tog tåget hem och i morgon är det föräldrargrupp:) .
Eftermiddagen har varit väldigt lugn förrutom Tristans lilla utbrott, han var jättehungrig och jag ville pröva att ge honom ersättning och den var för varm så man måste kyla ner flaska under kallt vatten och det tar tid och när han är hungrig så ska det gå fort, stackars barn;) men när jag skulle ge honom så vill han knappt suga på flaskan och sätter ersättningen i halsen och det rinner bara utanför, suck suck. Det slutade med att tutten åkte fram, snabbt fixat och rätt temperatur, hihi. Sen sov han en timme och jag hann att laga middag och nästa äta upp all mat, sen vid halv sju tiden tog vi en prommis i bärsele ner till Ica, storebror var med också men han tycker det är lite pinsamt att gå bredvid mig med Tristan på magen men det är okej att han känner så, han är ju 19 år. Vi köpte en varsin glass och Tristan var på väg att somna på hemvägen men det fick han inte, när vi kom hem så blev det ny blöja och pyjamas på och lägga sig bekvämt i sängen för att börja amma minst en timme framåt. Han somna starx innan nio i kväll, jippi:) , få se hur natten artar sig, jag har vatten i kylskåpet om jag skulle behöva göra ersättning för mina tuttar mår inte så jäkla bra, det svider skönt på vårtorna:( . Nej, nu är klockan halv tio och jag funderar på att nanna kudden faktiskt, fick inte så mycket sömn inatt och den stunden jag och Tristan sover på förmiddagen försvann för att vi träffade prästen då:) :(
Men det blir tandborstning nu och kanske en stunds bokläsning:)
God natt:)


See you♥♥


Kan borsta tänderna själv:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist