tisdag

  2011-09-13 / 08:53:04 / Allmänt /

Ny dag med nya utmaningar, hihi. Vad står på schemat idag då, ska till jobbet och lämna lite saker, sen en annan sak, sen ska Tristan få vaccination, huga:(, efter det så åker vi nog hem och slappar så när jag tänker efter så blir det inte så mycket mera idag.
Just nu så sover Tristan trots mycket sömn inatt. Han somna vid 21.30 tiden igår efter att jag försökt få han att sova i två timmar, inte roligt men jag fick min belöning för han sov till 04.20 i morse och jag gick och la mig kvart över tio i går kväll, jag var helt slut både fysiskt och psykiskt. Han fick mat och las mellan oss vid huvudänden, han låg där och pusta och frusta och sprattla men han var tyst och jättetrött, han somna efter 5 och sov till sju, så idag så gnäller jag inte, en toppen natt med andra ord. Nu ska jag dricka mitt kaffe sen blir det en skön dusch, sen bär det av ner till byn, hihi :):)




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist