sorry

  2011-09-02 / 22:09:28 / Allmänt /

Det är två dagar sen jag skrev, ajaj på mig ;) , nej det är väl inte två dagar sen, jag skrev väl igår eller? Hm....kommer inte ihåg men iallafall, igår var vi på bvc och Tristan har gått upp 360 gram på en vecka, han väger nu 5220 gram och 57,1 lång, det märks jättemycket att han gått upp bra i vikt, han börjar bli lite knubbig:)
I början på vecka var jag på apoteket och handla en bitring fast dom ser inte ut som en vanlid bitring, jag tror det har börjat klia i munnen på lilla livet. Han har börjat dreggla och har ena handen mycket i munnen.

Idag var jag och handlade på coop extra och hittade gormuet tomater, dom var häftiga.


Dom var jättegoda:)

Denna kväll har inte varit så lyckad för lilla gubbsen, han var lite hysterisk när det var dags att gå och lägga sig och tutte ville han absolut inte ha, inte den vänstra iallafall, vet ej vad det var med honom, det kan ha varit lite för mycket aktivitet innan sovdags och att han var så jäkla trött, stackars liten, jag hoppas han sover nu 2-3 timmar, risken finns kanske att det blir en orolig natt för hans del, det lär ju märkas:)
Nu ska jag själv gå och sova, är lite trött i kväll:)

Lite suddig bild men detta är bit"ringen" , den läggs i kylskåpet, den är lite stor men han verkar gilla den men den åker ut ur munnen ganska lätt:)

Det KLIAR!!

jag ser mammas fejs, alltid ett leende:)

mmmmm, vad gott eller rättare sagt skönt:)

Mamma försöker ta ett kort när jag spottar ur den men hinner inte, hihi :):)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist