SL

  2011-09-06 / 12:24:27 / Allmänt /
Tid
den 9 september · 18:00 - 19:00

Plats

Skapad av

Mer info
SL:s biljettpriser har höjts - men inte länge till!

Många medborgare i STHLM är upprörda över SL:s höjda priser, precis som vi!

Därför vill vi fylla Sergels torg till bredden för att tillsammans tåga in mot T-Centralen och göra en massiv gemensam ”plankning”. Vi vill göra ett påstående där vi visar att, du och jag, VI som bor i denna stad har tröttnat på tomma löften om förbättrad kollektivtrafik!
...
Ja - det kommer att bli vinter igen!
Nej - spärrvakter är inte alltid änglar.
Ja - du kommer att behöva vänta på nästa tåg i 40 minuter, i vinterkylan, på grund av snö.
Behöver jag berätta om den ekonomiska situationen för många studenter, pensionärer och många fler?

Oavsett vad du röstar på så är det människans ansvar att förändra. Man måste få kritisera den sittande regeringen, oavsett färg.

- - -


VI UPPMANAR ALLA ATT TA MED SIG FOLK OCH KAMEROR. SPRID BILDER FRÅN EVENTET PÅ ERA BLOGGAR

SÅ JÄVLA COOLT, OM JAG INTE HADE BARNVAGN SÅ SKULLE JAG ABSOLUT VARA MED I DENNA PLANKNING:)
GO FOR IT!!!!



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist