ojojoj

  2011-09-24 / 11:59:48 / Allmänt /

Är det två dagar sedan jag skrev, ajaj, fy på mig:)
Mitt lilla liv växer så det knakar, hihi, jag tycker han blir tyngre och tyngre för varje dag som går, har inte vägt han denna vecka så det ska bli spännande nästa vecka att väga honom. Jag behöver inte gå varannan vecka, det räcker att gå en gång i månaden men jag kan inte hålla mig, jag tycker det är kul att gå till bvc och jag har nästa alltid nån fundering på nåt. Dessa två nätter har flytit på bra, han har sovit som han ska. I går kväll fick han vara uppe väldigt länge, han somna nog vid halv tio tror jag, jag fick vyssa om honom en gång, men det blir jättekonstigt att göra om rutinerna, det blir konstigt för honom också, så jag får se hur jag gör med att göra om rutinerna som ändå fungerar på ett sätt, ska nog bara försöka drar ut på tiden lite:) och på nätterna får vi mycket sömn:) , skönt:)

Lilla livets outfits

I torsdags hade han stinky på sig, (mumin), han var så fin:)

Han är coola killen i jeans:), han blev sååå stor:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist