ny dag, nya krafter

  2011-09-15 / 10:17:58 / Allmänt /

Kvällen igår var inte kul. Dagen var jättebra i går men på kvällen så började strulet. Han började bli trött vid 19 tiden redan, jag fick kasta i mig maten, satte på han pyjamasen och la oss tillrätta i sängen för att äta kvällsmålet, första tutten gick jättebra, vi tog paus för att rapa och för att börja på andra tutten. Han blev jätteledsen när jag försökte med andra tutten, vi satte oss upp ifall att det var en rap som låg och tryckte men nej.....prövade igen med tutten men nej, han skrek, jaha vad gör man, vi gick upp och satt oss i soffan, jag tror han hade ont i magen eller så var han kinkig efter vaccinationen. Efter en stund så prövade jag att ge han tutten i soffan men han skrek. Fram med bärselet, lite jobbigt var det med bärselet för jag började få mjölkstockning och selet tryckte emot tutten men det var bara att bita i hop och på med radion på ganska högt ljud och börja dansa, han somna så småningom, väntade en stund och lyckades lägga honom i sängen men efter en stund så vaknade han, suck. Soffan igen. Senare började vi om från början, han tog det andra bröstet och sög en stund och började gråta, nej nu räcker det kände jag, tog han i famnen och började vagga honom och han somna väldigt fort, han somna vid 23 tiden och sov till 04.20. Fick mat igen men var lite strulig vid omsövningen men somna tillslut i våran säng, puh:) , vaknade sen av mitt larm i mobilen, dags att väcka stora sonen så han kommer i tid till jobbet:) , mannen lyckades få han att somna om, jag tror han sov till sju, sen somna han om efter en stund vid tutten, skönt:), jag tror vi vaknade till liv mellan åtta och halv nio, mannen fick byta blöja sen var det dags för nästa tutte sen gick vi upp för att äta frukost och nu så sover han igen och jag ska ta en dusch, känner mig så svettig och äcklig, sen blir det tutten när han vaknar och en utgång:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist