nu är jag tillbaka

  2011-09-16 / 22:10:54 / Allmänt /

Har haft en ytterligare tuff kväll med lilla livet: När jag vill ha svar på olika saker så googlar jag, har gjort det för att kolla om det är så att han har en tillväxtperiod nu när han blivit tre månader och det stämmer och förhoppningsvis så försvinner den nu efter denna vecka, det visar sig genom att han blir ledsen när han ser andra människor, är mindre aktiv, suger på handen m.m , det stämmer ganska bra in på honom:) , så jag hoppas att det är så för han äter mera nu så mina stackars tuttar svider:(


Under dagen idag så hittade han min haka, den var jättegod:)



Puss på dig mitt lilla liv ♥♥♥



See you♥♥



Maria Jog

Det kommer en till sådan period o det är vid 9månader om jag inte mins helt fel. Då blir de ledsna o sånt när de ser andra än de människor de träffar dagligen. Så va beredd;)



Kram

2011-09-17 @ 19:55:09
Monica

Vilken tur att jag har 6 månader kvar då till nästa tillväxtperiod, dom har tydligen en vid 2 månder också, så då vet du vad du har att vänta, på Tristan så stämde det så väl när bvc berätta det:)

Lite kul är det att det är bara mamma som gäller, hihihi :), kram på er;)

2011-09-17 @ 23:22:16
maria jog

Jasså det visste jag inte,men då får vi se om hon blir känslig... Ja de e jätte kul för de blir som en belöning för allt slit;)... Adele gråter när hennes far kommer o tystnar när ja tar henne åh då svär han bara lite skämtsamt,men ja njuuuuter,haha:=)...Kram

2011-09-18 @ 11:23:39

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist