ni läser....

  2011-09-30 / 22:26:11 / Allmänt /

...flitit trots att jag inte skrivit på 4 dagar. Har inte haft någon lust att skriva, har varit lite deppad, faan det är jobbigt det där med att humöret går verkligen upp och ner, inte stabil här inte, är det bara för att man ammar eller, det kan ju inte vara förlossningen nu, det är ju nästan fyra månader sen. Jag lider verkligen av att jag är så ostabil men i vissa lägen så förstår jag själv varför men det behöver vi inte gå in på, orkar inte berätta:(
Dom senaste nätterna har varit toppen när det gäller sömn, senast i natt, kvällen var lite jobbig i går men han somna tillslut och sov till tjugo över fem i morse men har mannen klappat lite rumpa för att söva om honom, han är inte riktigt vaken men han sprattlar och har sig men klappar man lite så somnar han om och det skönaste är att jag inte märker av det utan mannen gör det och söver honom, skönt!! Men vid tjugo över fem så var tuttarna gigantiska och behöver verkligen tömmas och lilla livet orkar inte tömma båda tuttarna riktigt helt, jag har ju så mycket mjölk vid den tiden så han blir ju proppmätt och jag går ju inte upp för att pumpa mitt i natten;) , han somnade om så fort han blev mätt, jag tror vi gick upp vi halv nio i morse. Och i går morse gick vi upp halv tio, så jäkla skönt:):)

I dag har det tvättats lite i tvättstugan, ammat, sövt bebis och slappat :)
Vid strax innan fyra så åkte vi ner till centrum för att fika med Jenny, alltid lika trevligt. Vi fika till strax innan sex sen bilade hon hem och jag och Tristan promenerade hem, han sov halva vägen hem, vi gick förbi Ica för jag hade en avi om brev att hämta och det var ett paket från Vallentuna kommun:) , vi fick en nalle, jättefin var den:) , mina chefer grattade till nya familjemedlemmen, Tristan:)

I morgon blir det klyvning av ved, hoppas jag hinner göra en heldel mellan amningen, hihi :)

Nu är det dags igen att nanna kudden:)


See you♥♥

Jenny och jag, hon var jätterolig:)


Min snygga mamma och jag och hon bäst i hela världen, hihi :) ♥♥

                
Vrommmmm :)


Dom tre musketörerkusinerna
Tristan, Lovis och Hedvig :) ♥♥♥


Är vi lika eller????
Det är Lovis när hon är bebis:)


På väg hem, fin utsikt:)


Paketet :)




Gosig:)





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist