natti

  2011-09-25 / 23:08:06 / Allmänt /

Det har varit en tuff kväll. Jag är ju lite korkad som får för mig att tvätta täckena jag köpt av Marie, jag började tvätta strax efter sju, knäppt. Tristan var jättetrött trots att storebror fick honom att somna en stund runt sjutiden. Jag försöker fortfarande fördröja tiden men han har sovit lite för lite idag. Vi har ju varit hos Marie och busat med hennes pojkar, alltid lika roligt att träffas:)
Nu är täckena tvättade och resten av kläderna jag köpte hänger på tork på balkongen och jag ska nanna kudden nu för risken finns att ett litet liv vaknar vid tolv eller ett i natt:)
God natt och drömm fina drömmar:)



See you♥♥

Han är såå liten här, skärgårdscupen 2011




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist