kläder och goboken

  2011-09-07 / 22:31:06 / Allmänt /

Fick två paket idag, ett paket av Rossi som inne höll en body och en byxa, jättefint är det.







Sen fick jag och Tristan paket från goboken, roliga saker, i morgon ska vi läsa bok han och jag, hihi




jättefin bok


Hängden på sängen nyss medans Tristan sover, man kan vända på den så är det andra bilder och mönster:)

  
Denna sak kan göra triangel av så att barnet kan ligga och titta, i morgon ska vi testa och sen om han lyfter huvudet för att se sig själv i spegeln eller pandorna eller nåt annat:)


En boll som är lätt att greppa, man kan släppa ut luften också om man vill :)


En handledsskallra, den ska vi också testa i morgon:)




I nästa paket får vi boken "mina vackraste vaggvisor" med tillhörande cd med nio mysiga vaggvisor och en snyttefilt, plus en varm bok om lille Wille som nyfiket möter världen, plus en bitring och en föräldrarguide med tips om sömn och goda sovvanor
Ser fram emot detta paket:) 


See you♥♥



Malin

Tyckte du att det var värt pengarna? Jag ska dit på lördag nämligen, därför jag undrar... :)

2011-09-08 @ 19:26:20
URL: http://malleliten.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist