känns...

  2011-09-14 / 23:30:48 / Allmänt /

..som om, jaa, hur känns det egentligen. Har hamnat i en väldigt känslig fas just nu, trodde också att jag var gravid igen men som tur va så är jag det inte:) , det hade blivit för tätt emellan:( . Jag gråter ganska mycket just nu, kan det bero på att det känns som om jag haft ägglossning i två veckor, har lite mensvärk men ingen mens ännu:) . Idag grät jag bara jag tittade på min lilla skatt, grät av att han var ledsen, grät av trötthet, grät av ensamhet osv osv. Lilla livet har varit lite i obalans i kväll, var det beror på vet jag inte, kan vara vaccinet el magont el kli i tandkött, hm.....det kan vara mycket.
Nu har han somnat och jag hoppas på att han sover minst tre timmar, nu ska jag också gå och sova och hoppas att kvällen i morgon blir bättre för dagarna är toppen.



See you♥♥

gammal bild ;)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist