jaha så var denna...

  2011-09-07 / 20:50:40 / Allmänt /

....kväll snart slut. Det har varit en bra dag, Tristan har varit lika go som vanligt men jag just nu skulle jag behöva mera avlastning för att jag håller på med ett projekt som måste vara färdigt på lördag senast och när jag på börjar det så vaknar lilla Tristan, som vanligt:):) , och i morgon bär det av till arninge för att inhandla nytt till projektet, har aldrig gjort detta förrut så det blir en utmaning och jag hoppas det funkar det som jag tänker göra annars kommer jag komma tomhänt och det vill man ju inte, nej nu till positiva tankar. Nu ska jag ta och plocka lite här innan det är dags att själv nanna kudden som Tristan gör just nu.




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist