igår

  2011-09-11 / 11:44:37 / Allmänt /

I går på förmiddagen mådde jag inte så bra, hade yrsel och hemska svettningar, blodtrycket var lågt:(
Jag var lite orolig att jag skulle svimma, vem skulle då ta hand om min bebis? Men som tur blev det bättre senare men att må så där är ingen hit, det är så hemskt att känna så. Sen på eftermiddagen kom min mamma, hon skulle följa med till krägga och fira Maris som fyllde 40 år, det toppen att få komma dit och träffa henne och trevliga människor, fick även träffa lilleman, han har blivit så stor, han är ju för söt:), fick även träffa goa och söta Adele, vilken nätt liten flicka i en så bedårande klänning:)
Kvällen var toppen, Tristan skötte sig exemplarisk. Vi var hemma vid 22 tiden, Tristan fick tutte och somna vid 23 tiden och sov till halv sex i morse, toppen!! Han somna om sen och sov till halv nio:), var vaken en timme sen blev han trött igen och har nu sovit 1 ½ timme:)
Det blir nog en promenad till centrum senare, skulle behöva bli av med lite extra kilon, hihi. I början rasade jag i vikt efter att Tristan föddes, jag hann ju knappt att äta då men nu hinner jag äta frukost, lunch och middag och även ett kvällmål och det har satt sig där det inte ska sitta, hihi så nu måste jag börja röra på mig:)
Ska göra en lunch nu:)

See you♥♥


Marias present:)


Far och son hos Maria


Lilleman♥

 och Tristan


blöjbyte:)

söta bebisar:)

  
Fina blomster:)






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist