idag

  2011-09-11 / 16:42:33 / Allmänt /

I dag gick vi upp vid niotiden och åt frukost. Tristan babygymmade en lite stund, han blev trött igen redan efter en halv timme trots att han sovit så mycket, han sov i 2½ timme. När han vaknade så blev det mat sen tog vi tåget till centrum för att köpa blöjor, jag köpte pampers för ett tag sedan för att jag hade en kupong och för att jag ville pröva dom, jag tycker dom lukta så fruktansvärt illa så idag ville jag inte köpa dom men det visa sig att pampers har astma och allergi stämpel och så har coop 20% rabatt på pampers och jag hade en kupong kvar med 30 kronor rabattmen jag gillar fortfarande libero bättre. Vilket är bäst, pampers som har astma o allergi stämpeln eller libero som är svanmärkta, hm......

Lilla livet har ju lite problem med magen, han är väldigt gasig men idag har han bajsat två gånger, toppen!!
Just nu ligger han och sover och jag lagar middag:)


See you♥♥





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist