I dag

  2011-09-24 / 22:12:29 / Allmänt /

Toppen dag!!! Vi började morgonen med frukost framför disneydags och tanken var att vi skulle åka till Täby centrum. Men hela förmiddagen tog vi det sååå lugnt. Tristan hann sova "middag" och jag hann facebooka och äta lunch, vi kom inte dit förns efter tre, men det gjorde inget, vi hade inte bråttom:)
Jag började att amma honom innan vi började ögonshoppa och titta efter bilar till Robin i försenade födelsedagspresent:) . Nu äter Tristan var tredje timme faktiskt och det är sååå skönt men har han nån dag då det blir tätare men nu för tiden så är det var tredje timme:)
Det var väldigt roligt att gå med han i affärerna, han reagerade på dom kläderna som jag visade, han ser ju bara färgen men det var kul att få lite respons, vi var inne på hm, inte lika mycket respons som inne på polarn o pyret och lindex, jag vet precis vad vi ska shoppa loss någonstans när jag få lite extra pengar. Både pop och Lindex har ju så jäkla fina kläder, jag blev ju helt salig och gå och titta på deras kläder, så färgglatt och snyggt. Vi var inne brioleksaker och köpte bilar som jag la i vagnen och lilla livet ville genast ha dom, eller rättare sagt kartongen och stoppa i munnen:) , han är ju för go;)
Sen blev en siesta för honom och middag för mig på mc donalds, mumsigt var det:) , sen blev det middag för honom i amningsrummet vid stägningstid, klockan sex, sen tog vi tåget hem, vi var hemma vid sju tiden. På med pyjamas och sen försöka att roa honom till ungefär åtta sen kvällsmål en ½ timme, 45 minuter och sen vyssning i två omgångar med sammanlagt tid 30 minuter, jag är toppen nöjd. Det känns inte lika länge nu när man har fördröjt tiden lite, just nu så fungerar det så jag är nöjd:)
Nu sitter jag ju här och skriver samtidigt som jag blåtandar över videoklippa från mobilen, hihi, kan ju vara dags, har ganska gamla videoklipp:)
Nu ska jag göra det färdigt:)

Leksaksaffären:).....hm...mina bilar!!


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist