hur har natten varit??

  2011-09-12 / 11:36:49 / Allmänt /

Lyckades hålla honom glad nästa till 20.00 men då var han så jäkla trött och hungrig så han gallskrek här. Han hade då varit vaken sen mellan halv fem och fem på kvällen, det är så svårt att få honom att sova en längre stund vid den tiden. Jag tror han somna i min säng vid 21 tiden, det är väldigt mysigt att ligga och amma honom vid den tiden, ett tag satt jag upp bara för att det skulle bli lättare att lägga honom i sin säng men äh, skit i det, det är mysigt att ligga där en stund, typ en timme men under den timmen så slumrar jag till också så den amningen vinner:) , han vaknade vid tjugo över ett i natt, somna om sen och sov till tre tror jag, sen efter det var det svårt för honom att komma till ro plus att han bajsade i samma veva, till slut somna han i våran säng mellan oss. Jag har börjat att lägga honom i mitten av sängen uppe vid våra huvudkuddar, har inte tänkt på tidigare att han kan ju faktiskt ligga där och då är risken mindre att man rullar på honom. Jag hade ju honom läggs med min kropp förrut och det är riktig jobbigt att ligga så för man ligger fel och han sparkar på mig i magen, inge skönt:( men det nya sättet funkar bra och jag får min sida för mig själv, niceit, hihi.
Nu har min lilla plutt sovit i två timmar, jag tänkte gå och lägga mig själv också för det brukar jag göra men jag fastna här framför datan, vad ovanligt.NOT!! Hihi. Nej, nu ska jag kolla robinson på tv4 play.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist