har inte...

  2011-09-09 / 21:59:53 / Allmänt /

...jag har fan inte hunnit nånting idag känns det som. Vi gick upp sju i morse och jag skäller på mannen som vanligt när det gäller att jag tycker han kan gå upp och roa Tristan en stund så att jag kan få sova, jag blir lika förbannad varje gång när han ligger kvar men han är ju som en tre åring eller rättaresagt tonåring, går tvärtemot vad man säger eller så överdriver man iställlet, skit:/
Jag upp och åt frukost som vanligt och Tristan gymmade lite men han orkade inte så länge för han är ju jättetrött vid den tiden men har lite svårt att komma till ro, men han somna sen i sin vagn som han gör varje morgon:)
Jag åt upp min frukost och hämtade mina kuddar från sovrummet och la mig på soffan som jag brukar göra nu för tiden för att orka med dagen, det är så skönt. Tristan vaknde vid halv tio, jag ammade honom och sen klädde vi på oss och gick till Ica, jag hämtade paket, jag beställde en behå som är för gravida egentligen men den är så skön och sen beställde jag skydd som man sätter på bilbarnstolens säkerhetsbälte så Tristan inte ska få märken av att det skaver:) . Jag har beställt allt från babyfrog.se , rolig sida:)
Sen har jag tvättat, ammat, sövt bebis, projektet, kollat film, ammat igen, roat bebis osv osv, så har min dag sett ut. Gick och la Tristan vid 20 tiden, han somna vid 21.30 tiden, suck. Det kliar så i hans mun och sen kan jag ha ätit nåt olämpligt och så känner han av min stress inför mitt projekt som måste vara klart till i morgon:/
Nu ska jag göra det sista i mitt projekt sen ska jag gå och lägga mig.
Puss o kram och nyp i stjärten:):)


See you♥♥



Mmmmm, vad pappas tumme är god, när det kliar i tandköttet:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist