gårdagen

  2011-09-22 / 07:38:08 / Allmänt /

I går så var vi på föräldrargruppträff och det var jättetrevligt, kul att få träffa nytt folk och alla mammor var trevliga även deras pluttar. Vi ska träffas en gång i månden. När vi kom hem så blev allt fel, han sov dåligt hela dagen och ville mest ligga vid tutten. Strax innan sju på kvällen så var det baddags, badet intas i diskhon nu mera för han är för stor för handfatet i badrummet, hihi . Vi gick och la oss ungfär tjugo över sju, då var han jättetrött, jag tror att vid kvart i åtta sov han men jag är så korkad så jag tar upp honom för den jäkla rapen så han vaknar till liv och vill ha nästa tutte, han brukar äta från båda men han har nog aldrig somnat vid första. Ja, det var bara att ge honom andra tutten, tio över åtta så verkade han sova igen så jag smyger där i från och han ligger lugn en stund sen börjar han att sprattla och grymta och då tänker man på rapen!!!!!! och mycket riktig så kommer två stora raper, han är nu halvvaken så jag börjar vyssa, han somnar om och jag lägger honom i sin säng, och så börjar det om, sprattlandet och grymning, jag blir ledsen och börjar gråta för jag känner att jag orkar med dessa timmar varje kväll, jag får ingen tid att bara sitta innan det är dags att sova själv. Jag blir frustrerad och lägger ner honom i sängen går ut från sovrummet och stänger dörren och gråter, han börjar gråta, han blir jätteledsen, stackars barn, ( undra hur föräldrarna som kör 5 minuters klara det) jag gick in igen för mitt hjärta gråter så fort jag hör han ledsen. Jag tog upp honom och går i in vardagsrummet, vi kollar på tv en liten stund, vid halv tio så ammar jag om honom i soffan och då somnar han, så han somna vid tio tiden i går kväll.
Han vaknade sen vid halv fyra i morse, så det är jag glad för, fick mat igen, somna vid fyra och vaknade vid sex, somna om vid halv sju och sover än tror jag, jag sitter nu och äter frukost i min ensamhet, underbart:):)

I kväll blir det nog annorlunda läggning om han tar det, jag kommer försöka lägga honom i vagnen efter sexmålet på kvällen för att han brukar bli trött mellan halv sju, halv åtta och förhoppningsvis så somnar han och sover en stund och får sista målet för kvällen senare, typ vid tiotiden. Få se hur denna dag blir och kväll. Fan det är jobbigt att vara rutinmänniska:/
Nu blir det en kaffe:)
Ha en bra dag gott folk:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist