bra natt igen

  2011-09-04 / 12:06:27 / Allmänt /

Jag tycker han börjar sova bra på natten. I vanliga fall så låter jag honom ligga väldigt länge vid tutten vid sovdags, kan bli mera än en timme men i går begränsade jag det så det blev 45 minuter och det klarade sig han på, jag tror han sov närmare 4 timmar, yes, målet och önskan är ju att han börjar sova hela nätter. Om han somnar vid 21 på kvällen så är ju önskan att han sover till 03 el 04 minst, men det kommer förhoppningsvis. Nilkas började sova hela nätter när blev tre månader men han ammades inte, han fick ersättning:)
Efter första natt målet så fick jag han att somna om med vaggning i famnen, jag tror han sov 2 timmar då, sen somna han om igen med vaggning, jag har börjat sitta upp och amma nu för att vara säker på att han får i sig tillräckligt, för ligger jag ner och ammar så somnar både han och jag väldigt fort. Hoppas att detta kommer fungera bättre. Tidigt i morse så fick han komma och ligga bredvid mig i sängen och äta, sen gick vi upp strax efter 7, han har ont i magen vid den tiden och det är bara dumt att låta han äta då för han får bara mera ont, så vi gick upp, han sattes i gymmet och jag åt frukost, han ville inte sitta där så länge så jag försökte lägga honom i vagnen men han bara skrek och jag orkade inte med det så han fick mat och sen gymmet igen sen somna han under mildare protest men skriket skulle vara med men inte lika hysterisk. Han har sovit i tre timmar, det är inte likt honom, han kanske börjar bli dålig, hans pappa är ju jätteförkyld:(
Nej, jag ska göra lite nytta, jag fick ju själv två timmars extra sömn, väldigt behövligt:) , nu ska jag plocka ren disk ur diskmaskinen och kolla tvättstugan:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist