vilket klipp!!

  2011-10-26 / 15:16:37 / Allmänt /

I dag på förmiddagen åkte jag och lilla livet till centrum, vi skulle köpa blöjor och passade att inviga nya bärselet, selet är underbart, vi invigde hans nya vindoverall också eftersom det blåste ute. Jag gick förbi jobbet och sa hej och gick sen vidare till coop extra för att köpa blöjor och beställa en tassimomaskin som dom säljer för 995 kr, på järnia kostar den runt 1600 kr. Coop har även special pris på marabouchokladen till tassimon, 19,90, i vanliga fall kostar det 49,90. Jag tror jag handlade 4 paket. Handlade även latte och darkkaffe:) . Nu sitter jag här med min nygjorda latte och den smakar gudomligt:) , har gjort ett bra köp tycker, ska bjuda mannen på en kopp sen när han kommer hem:) . Jag skulle även handlat batterier till Tristans nya musik/projektormobil så vi får bege oss ut sen när han vaknat men då blir det nog vagnen, kanske eller det blir nog bärselet, vi får se:) . Nu ska jag fortsätta att njuta av min latte:)




See you♥♥






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist