shoppades idag..

  2011-10-08 / 22:32:50 / Allmänt /

Detta:
  


Dessa kläder är köpta på p.o.p , det var nedsatt pris på matchande leggins+tröja
och tvbodyn kunde jag inte låta bli. Tristan fick även en overall med matchande mössa till. Jag har en overall som jag fått men den är så tjock och den jag köpte är tunnare, han kommer ju vara i vagnen förhoppningsvis i vinter, hihi :)


   
  
  
Dessa kläder handlades på Lindex, dom har riktigt fina kläder där. Det svartgrårandiga är underställ i ull, var bara tvungen att köpa kizzbodyn, sen var det 3 och betala för två(bodyna) och bamseset i svart, jättefint. Jag är skitnöjd. Nu blir det inga mera kläder till lilla herrn:)

  

Fiskarna fick nya växter:)


Mina nya gummistövlar, är sååå nöjd:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist