onsdag

  2011-10-26 / 09:05:48 / Allmänt /

Jaha, vad händer idag då....jo jag ska pröva nya baby björns bärsele miracle, funderar på att åka ner till centrum med han i  bärsele, jag har rabattkupong på blöjor, ska köpa nr 4, slim fit, han har en provblöja på sig nu så vi få se om det kommer läcka, läcker det så är den för stor, läcker det inte så får han nog börja ha den för den är lite tunnare och smalare:) , han kan ha nr 3 på natten:)för att vara på den säkra sidan. Nu sover min lilla plutt och även den stora pluttis sover, han är sååå svår att väcka:/ . Jag ska läsa nya Amelia och sen ta en dusch, funderar på om jag har feber på nätterna för jag svettas enormt. Nej, åter till det jag skulle göra:)
Ha en bra dag alla medmänniskor, hihi :)


See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist