ojojoj

  2011-10-14 / 07:37:45 / Allmänt /

Fyra dagar sedan jag skrev, fy fy fy:/. Men tyvärr så har jag inte haft någon lust, vet ej varför. Håller på just nu att blåtanda över lite bilder från mobilen till datan så jag kan lägga upp dom här. Det blir tyvärr inga bilder från Tristans premiär bad i sin bassäng för det är ju naken bilder och det vågar jag inte lägga upp här:) . Hur har denna vecka varit?.....Jo, den har varit bra. Just nu så har jag sååå dåligt minne, hihi. Jag funderar och funderar.....kommer inte i håg vad jag gjort i veckan..................jo vänta nu, i måndags var vi och hämtat nyckeln till lokalen, storhandlade och sen var jag och Tristan på förskolebesök, jättefin förskola och jag kände lite folk där faktiskt, det var skönt:) , jag har ställt Tristan i kö på den förskolan, kanske måste besöka flera förskolor, skulle vilja ha han i en förskola nära min egen förskola men det finns ingen, jo kanske en, jag ska ringa f.d idrottsförskolan och få ett besök, den ligger egentligen lite konstigt till men det löser sig. I tisdags var jag på jobbet och sa hej, två av mina kollegor fick en STOR flaska rött för att dom gissade födelsedatumet på Tristan rätt:), i onsdags var det föräldrargrupp och efter det gick jag och lunchade medans Tristan snällt sov hela tiden, hann både äta mat och fika OCH läsa Amelia i lugn och ro;), i går hade vi besök av farmor som följde med till bvc för vägning och mätning, Tristan väger lite över 6,2 kilo och är 61,5 cm lång, det går åt rätt håll. Ja just det, i går fick han smaka lite gröt för första gången och han tyckte det var ganska gott. Och idag blir det besök i Älvsjö för att gå på underbara barn mässan:)
Just nu så har jag varit uppe sen halv sju, jag har duschat, ätit frukost i lugn och ro för Tristan sover med pappa. Dags att börja göra sig i ordning och hoppas att lilla livet vaknar snart.
Lite bilder:

Hans nya moccisar, kunde inte motstå frestelsen att köpa dom:)


   
premiärgröt....mmmmmmm, vad gott :)


med mamma och Jenny på första besöket på Kristos:) och jag sitter såå bra i denna barnstol:)



Nej nu måste jag kila vidare:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist