lördag

  2011-10-22 / 16:51:42 / Allmänt /

Jaha, vad ska man skriva idag då? Jag mår fortfarande dåligt och Tristan är lite snuvig bara som tur är:)
Jag mår som sämst på morgonen och på kvällen, det är nåt med stämbanden tror jag, är lite hes. Ska nog besöka doktorn på måndag om det inte blivit bättre.....kanske få talförbud, hahaha, då vet jag en som blir glad, mannen, och Tristan blir ledsen, mamma gör så tokiga ljud men rösten som är såå roliga:)

I går gick vi på en promenad och jag trodde jag skulle orka det men jag var helt slut efteråt. Tog en kortis senare på kvällen också, för jag kände att jag inte hade orken att roa mitt lilla liv, så på med kläderna och han somna gott i vagnen:)

I dag tog vi en kortare promenad men först gick vi förbi gungorna, tänkte bara testa att sätta han i gungan, trodde inte att han skulle gilla det men det gjorde han, sååå kul, sen gick vi till Ica, han hann att somna innan vi kom dit, var tvungen att handla päron och katrinplommonpure som han äter efter gröten så han inte ska bli förstoppad. Det konstiga är att sempers pure kan man ha i kylskåpet en vecka efter att man öppnat burken och när det gäller nestle så kan burken bara stå tre dagar, vill ju gärna köpa sempers då det blir lite dyrt i längden att köpa nestle som man måste kasta efter tre dagar. Men semper har inte päron el katrinplommon från 4 månader, bara massa blandningar, får prata med bvc och fråga om jag kan köpa blandning:) . Det är riktig kul att ge honom gröt, kanske ska börja med smakportioner i allafall:) , ska fundera:)

Nu står middagen i ugnen, första gången jag gör fläskkarrestek i ugn, spännande, hoppas det blir bra:)




See you♥♥




superduper kul:)


Är så koncentrerad :)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist