Igår

  2011-10-29 / 09:18:09 / Allmänt /

I går åkte vi till mamma för att luncha med henne på jobbet, vi åkte vid nio tiden och var framme strax innan 10. Mamma jobbade ensam och så fanns det inte så mycket att göra, det brukar vara så på fredagar:) . Tristan var glad att få träffa mormor. Vi åt i deras restaruang, dom har jättegod mat där:) , Tristan sov en stund under våran lunch, skönt. Vi åkte hem vid två tiden för jag hade glömt ta med mig gröt, glömmer bort det, har inte fått in vanan ännu och vi har alltid varit hemma vid den tiden som han ska äta gröt. Till middagen kom Tommy och Rebecca med barnen, vi grillade, mm, det var gott. Full rulle:) . Vid 8 tiden gick jag och la mig med lilla livet innan han blev övertrött, vid nio sov han helt:) , skönt:) . Jag fick en stund framför tv men sen blev jag trött och mannen ochTommy satt i bastun.
Tristan vaknde strax efter två i natt, fick mat, somnade om. Jag la han i sin säng, han vaknade åter vid 6 tiden, fick mat och somna om till 7, han vaknar samma tid varje morgon, fick han nästan att somna om men det är ju inge skönt att sova med en kissig blöja så vi gick upp, ny blöja och gymmet, toppen.
Nu sover han och jag ska ner i tvättstugan:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist