idag, tisdag

  2011-10-25 / 22:36:16 / Allmänt /

I dag åkte jag och Tristan till arninge för att handla, jag behövde en cdspelare till lilla livet för att ha i sovrummet så man kan börja med lite lugn musik när han ska sova. Jag hittade även ett par söta tofflor, en prasselbok som han gillar tokmycket sen fick fiskarna nya växter igen, dom jag köpte sist var inge bra, dom stora fiskarna bara rev upp dom hela tiden:( . Jag trodde vi skulle bli färdiga tidigt i arninge men icke sa nicke.
När vi kom fram till arninge så började vi på rusta, ingen cdspelare där inte. När vi skulle vidare till skopunkte och jula så blev det en paus på Max, jag fick ett skrovmål och min plutt två tuttar, hihi, sen gick vi vidare. Hittade inga skor på skopunkten men hittade en cdspelare på Jula, tyvärr så brummar den lite när man spela skivan så jag vet inte om jag ska åka tillbaka med den, den var ju billig så man kanske inte kan räkna med bättre kvalitet men jag har för mig att Denver brukar vara ganska bra märke.....eller? Få se hur jag gör:)
Jag tror vi var hemma strax efter 14 och vi åkte klockan tio i morse. Under bussfärden hem så sov lilla livet gott, vaknade lagom till vi skulle gå av. Vi kom hem och jag började fixa växterna i akvariet och Tristan började bli hungrig och då blir det lite svårt att göra färdigt så storebror fick rycka in en stund sen blev det tutte och gröt för lilla livet. Det känns som att Tristan har exploderat i vikt, han är jättetung nu:/ , vi kanske kan gå till bvc nästa vecka, vi får inte gå dit så länge vi är förkylda, vi kan ju smitta dom riktigt små bebisarna, herre gud, tänk att min har varit där för inte så längesedan, han är så stor nu:)
I kväll tog läggdagsen 45 minuter, jag låg ner och ammade som jag gjorde förrut och sen hade vi repeat på en instrumental sång.....mysigt. Jag smög ut och efter 7 8 minuter så börjar han att skrika men det är en rap bara som sitter i vägen. Jag vyssar honom lite extra och lägger han på sin kudde i våran säng och han sover, toppen!!!
Nej, nu måste jag också gå och lägga mig, vi ska nog upp mellan 7 o 8 då brukar han vara svår sövd så då går vi upp, jag äter frukost och han leker en lite stund sen blir det oftas en tupplur:)



See you♥♥



Hans nya tofflor, en tiger:)


under toffeln :)

Akvariet :)

Tristans nya prasselbok:)

cdspelaren :)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist