hejsan svejsan

  2011-10-19 / 13:05:39 / Allmänt /

Nu kanske jag är tillbaka, hihi, man vet aldrig. Tyvärr så finns inte lusten lika mycket nu att skriva som den har varit men men, inget att göra åt.
I söndags så döptes Tristan och det var ett lyckat dop, vi samlades kära släkt och vänner, mycket trevligt:) , önskar att man träffades oftare:) .
Just nu är både jag och Tristan förkylda, han har snuva och feber, och jag har halsont, snuva och hosta, hoppas att vi blir friska fort. Tänkte gå en prommis idag men jag orkar inte, vi får göra det i morgon, det blir en inne dag idag:)
Nu ska jag ta ett glas cocacola och ostbågar och sätta på en film:)


See you♥♥

kära faddrar
   
     KIM                MARIA          PEPPE




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist