vi bara....

  2011-11-27 / 21:53:18 / Allmänt /

...tala om att min helg har varit toppen trots väldigt lite sömn:)
I fredags så åkte jag och Tristan till familjen Johansson och vi har varit där hela helgen och haft jättetrevligt:)
På fredagen så åkte vi först till Rinkeby för att möta upp Maria där, hon jobbar och har Anton på dagis där, vi gick först till Marias jobb och sen vidare till Antons dagis och hämtade honom och sen åkte vi och handlade och sen vidare hem till Krägga, Jag tror Tristan har trivts som fisken i vattnet, han gillar Anton och Anton gillar honom. På lördag morgon så tog Maria hand om Tristan vid sju på morgonen så jag fick sova, tack tack:) . Det var jättefint väder men väldigt blåsigt, vi gick ut på promenad med våra små, Tristan somnade på en gång i vagnen. Anton gick en liten bit sen satt han skönt i sin vagn, vi var ute en timme och gick, toppen! Tristan sov i fyra timmar ute:) men då hade natten varit strulig:(
Lite senare på eftermiddagen gick vi till Tina och fikade, vi fick smaka lussebullar o lussebullarmuffins men mandelmassa i, jättegoda:) , sen var det dags att bege sig hemåt och laga middag, Maria är så duktigt, hon lagade maten. Lite senare så kom Tina med familj över och jag gick och la Tristan, det tog bara en timme. I fredags tog det över en timme, han var väldigt orolig men han har inte sovit borta så många gånger:)
Jag gick själv och la mig strax efter tio.

Fick Tristan att somna om vid tutten vid sju tiden i morse och vi sov till nästan åtta men natten var hemsk, jag trodde jag skulle bli galen, stackars barn men att bli väckt hela tiden är så psykiskt frustrerande att man bara ahhhhhh !!!!!!!!
Det blev soft dag idag för det blåser storm och regnet öser ner, suck suck. Jag och Anton har lekt med bilar, han är lite bilgalen, hihi:):)

Jag har en sån snäll kompis som körde mig hem på eftermiddagen idag, Tack Maria:)
När hon hade åkt hem så började jag att julpynta, skulle ha sparat det till i morgon men det går aldrig, jag måste göra det på en gång, i morgon blir det att dammsuga och torka golven, just hallgolvet är så smutsigt trots att det inte var längesedan jag torkade det, men det är det här jävla pissvädret, man drar ju in massor med löv och skit:/
 nu blir det macka och oboy och sen nanna kudden:)



See you♥♥
     

Anton har parkerat sina traktorer och lastbilar :)

Mys med storebror:):)

Tristan tittar på när Anton badar:)

Gudmor busar med mig:)

Jag älskar att ta kort:)

Tandborstning samtidigt när mamma borstar tänderna:) , hihi, han är jätteduktig:)

hohoho.....

Ett litet liv har somnat i mammas famn:)♥

Det bästa lägger man på bordet:)

 
Julpyntat:)


Mitt fina akvarium:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist