toppen dag

  2011-11-09 / 21:23:07 / Allmänt /

Dagen idag har bestått av förädrargrupp, vi pratade om sömn och mat, det är inte bara jag som har problem med min sons sömn utan det finns flera, skönt:) på ett sätt. Efter träffen så blev det lunch på sibylla för min del, mmm, det var gott, sen gick vi och handlade, vi handlade majskrokar, smörgåsrån, rotfrukter(kravmärkta) och blöjor, han får ju börja äta majskrokar och smörgåsrån. Han fick en majskrok i vagnen när vi gick in till kära barn för att köpa mera dreggellappar, det är första och sista gången han får det i vagne, det blev såååå kladdigt:) :( . När vi kom hem så la jag Tristan på golvet för jag skulle plocka ur vagnen och han var lite hungrig så han hittade golvet att suga på och även en påse, hihi. Det blev gröt strax efter halv sju och läggdags vid åtta, var lite orolig att det inte skulle gå för han hade varit vaken sen fem, vid sjutiden så borstade han tänderna, fick ny blöja, pyjamas och bokläsning, fick första tutten, blev ledsen, satte han i mitt knä med ryggen vänd mot mig och upp med hans ben, han blev lugn, magont säkert, efter en stund fick han andra tutten och blev nöjd, halv nio sov han och i sin säng dessutom, och han sover än och klockan är efter nio, hoppas hoppas.... :) . Han brukar ligga mellan oss och sova men jag får så ont i ryggen för att man måste ligga på sidan, det blir inte så mycket plats, så nån gång i veckan så får han börja sova i sin säng och flyttas över till oss sen när nattmaten vankas, det är skönt och få hels sin plast i sängen nån gång.
I morgon blir det babycafe med några mammor från gruppen, det ska bli kul, lite fika och sen blir det sångsamling, jippi, ser fram emot det:) , sen mellan ett och två ska vi till bvc och väga och mäta, jag är så nyfiken för vi har inte varit där på 4 veckor, spännande:):)
Nej nu ska jag göra lite annat.



See you♥♥

En majskrok:)

                      
mmm..en påse och ett golv, ge mig mat, jag är hungrig:)


första smörgåsrånet och det var ännu kladdigare;)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist