satt och....

  2011-11-11 / 21:34:10 / Allmänt /

I kväll när vi satt och åt middag fick Tristan sitta med i sin nya matstol, under tiden när vi äter så kan jag inte låta bli att observera min lilla son och märker så mycket nya saker med honom, herre gud va tiden går fort. I början på veckan så satt han som en påse nötter och nu sitter han sååå fint i stolen, i helgen som va så åt han fortfarande smakportioner i gröt, nu äter han nästan en hel portion. När vi var på öppna förskolan i går så upptäcker jag att när han ligger på magen så sträcker han sig efter leksakerna och verkligen gillar att leka med dom:) , även i bumbon så sitter han mycket bättre:) , han har börjat suga på nappen, han somnar i sin säng både dagtid och kvällstid, helt otroligt. Hjälp vad det går fort, på bara några dagar, hjälp hjälp:)♥ , nu är han exakt fem månader och tre timmar, när jag tittar på klockan:) . Han har böjat visa med armarna att han vill komma till mig om han är hos någon annan, inte mycket rörelse men lite, man ser att han vill komma............ojojoj, när jag väl tänker efter så har det hänt så fruktansvärt mycket denna vecka, läskigt:) men så jäkla kul, jag skriver för fullt nu i kalendern så jag kan skriva upp datum när allt hände:) , jag har ju boken mitt första år att skriva i och mitt första album och en scrapbooking att göra, ojojoj, ska försöka hitta tid att börja med allt, ska även plocka fram kort att framkalla till allt :). Oj jag måste ju göra tackkort till alla för att dom kom och delade den dagen med Tristan och oss andra.......hm, ska nog fixa det i morgon:)
Nej, jag är helt slut, har varit uppe sen sex i morse, sp nu måste jag nanna kudden för sover Tristan till två eller tre i natt så får jag fyra el fem timmars sömn och det behöver jag just nu känner jag.
Sov gott och vakna torrt:)



See you♥♥


Börjas här:)

Resultatet....ett litet underbart liv♥♥

DÅ :)


NU :)♥♥♥♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist