river sönder tidning

  2011-11-22 / 21:42:42 / Allmänt /

Han älskar att riva sönder tidningar:)
   
   
Love it♥♥

Titta vad jag kan nästa själv....sitta:)
   



Fick smaka på broccoli, han sög ett tag men sen var det tydligen inte gott:)
  
Han fick ett smörgåsrån i går med massor med smör på och rätt som det är så blir han så jätteledsen och jag tror att det är för att han vill ha mera smör, tog upp honom för att lugna, tillslut blev han lugn och då får jag se att han fått en jätterivsår från mungipan o ch ut på kinden, det visade sig att han rivit sig på rånet, stackars min lilla plutt så det blev lite extra extra smör på näst rån, så han blev mer än glad igen:):) ♥♥


gotroll på morgonen.(i morse)

vill ha din mobil, mamma!!

Tummen att suga på och en lampa att se på, kan det bli bättre, nej:):)





piggelin efter babysimmet

Hans söta små badbyxor. Hittade ett par rosa först men dom var tyvärr för små;)


Nu räcker det för i kväll:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist