promenad bilder

  2011-11-08 / 22:51:16 / Allmänt /

Efter vårat snabbesök på jobbet så gick vi till biscotti och åt lunch sen promenerade vi hem, vi promenerade i 1½ timme, jätteskönt.

Lite strulig sövning men han somnade själv på sin kudde i våran säng.
När det gäller hans kvällsgröt nu så är det näst sista målet som styr när han ska få sin gröt, i går fick han gröten halv sju för att han skulle få tutte runt sex, fick en tutte först, sen en helportion gröt, vatten och sen blev det amning när det blev läggdags vid åtta.
Nu i kväll blev det lite annorlunda. Han fick helamning vid fem, sov mellan halv sju och sju. Fick gröt strax efter sju, läggdags strax innan nio. Han äter oftast var tredje timme, kan bli fyra, så man måste passa in där, så det blir lite näst sista amningen som styr gröten men det blir säkert jättebra men i kväll var jag hemma själv och det blev sen middag så jag gav honom gröt medans jag själv skulle försöka få i mig mat, det blev inte som vanligt. I vanliga fall så sitter han i babysittern när jag ger honom gröt samtidigt som jag kollar lite på tv, han får inte titta längre på tv, jag har märkt att han blir lugnare vid läggdags om han inte tittar på tv, det blir för mycket att ta in. Men allt blir nog bra så småningom:)









En som tycker om att suga på en potatis:)





God natt och sov så gott:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist