Ikea

  2011-11-04 / 23:04:54 / Allmänt /

Idag åkte jag och Tristan till Ikea, behövde handla lite saker. Min lilla plutt mår nog inte så bra, han sov från 12 till halv fyra nästa, han vaknade när vi var på väg hem där i från, vilket var skönt på ett sätt, jag fick lite "egen" tid fast han var med. Vid åkte vid halv tio tiden i morse, vi tog pendeln från centralen och sen buss från barkaby station till Ikea. Tristan somnade på roslagsbanan dit men vaknade på pendeln. Det första jag fick göra när vi kom fram var att amma, vi var framme vid elav tiden och han hade då inte fått mat sen sju på morgonen men han verkade nöjd ändå men jag vet att det kan slå över fort och då gäller det att ha tutten i beredskap, efter han fått mat så var det min tur, jag var jättehungrig så vi ställde oss i jättekön för att handla lunch, när jag skulle börja äta så börja Tristan gnälla, varmt i vagnen och trött. Jag tog av han tröjan och in med nappen och snuttten bredvid, han somna på två röda, jag fick äta min mat i lugn och ro, skönt:) . Jag gick runt på Ikea i lugn takt, vi tog bussen som gick kvart i tre, han sov hela tiden fram tills vi gick på pendeln. Jag tänkte att han kommer gallskrika för att han måste vara hungrig men han var ganska lugn. Han fick mat på roslagsbanan hem, då var han riktigt hungrig sen fick han gröt vid sju tiden i kväll och tutte, fick tutte igen vid nio tiden då det var dags att sova, lite orolig var han men nu sover han, få se hur länge.
En toppen dag för min del. Nu ska jag gå och sova, han kommer säkert vakna om några timmar:)



See you♥♥




Brottas med ormen:)


Kan själv, man måste borsta "tänderna" innan nattning:)





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist