i går

  2011-11-08 / 10:31:10 / Allmänt /

I går var vi i Vällingby hela dagen, vi kom dit vid halv elva på förmiddagen och åkte hem vid 17 tiden. Vi träffade Åsa och senare kom Björn. Vi fikade i två omgångar, på Waynes coffee, Åsa bor där nästan, hihi. Det var så roligt att få träffa Åsa, hon är en underbar människa som gått igen en jätteresa men har en bit kvar. Jag är så imponerad och stolt över henne, go girl!!!

I grå kväll så fungerade nattning väldigt bra. Tristan fick en lite slurk tutte på tåget hem, sen blev det gröt vid halv sju när vi kommit hem, badning, pyjamas, gick och la mig med honom vid strax efter åtta, jag satt upp och ammade denna gång, klockan nio sov han, han vaknade till runt halv tio men då satt en rap i vägen och han var täppt i näsan men det fixade hans pappa, han somnade om igen. Sov till tre i natt, fick mat, somnade om och sov till sju i morse, fick mat och somnade om i famnen, jag prövade att lägga ner honom på hans kudde men det gick inte så jag la mig ner så han fick snutta lite på tutten, han somnade om, jag smög upp på toa, la mig ner igen och efter en lite stund så blev han jätteledsen fast han var inte vaken, försökte få han att rapa men det gick inte och han bara grät, stackars min lilla pojke, vi gick upp och då kom det lite uppstötning, så det var det som satt i vägen men jag var hungrig så vi gick upp och gjorde frukost, han fick en tidning att riva i och jag oboy och rostbröd, mums. Nu har han sovit nästan en timme. När han vaknar är det dags för tuttar och ärtpure sen blir det ett besök till jobbet:)



See you♥♥


Sitter på tunnelbanan till Vällingby


Jag kan sitta själv i stolen bredvid mamma



Min outfit i går


♥♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist