i dag

  2011-11-05 / 09:55:56 / Allmänt /

Fy vilket tråkigt väder att vakna till, mörkt, grått och trist. Har haft en bra natt. Tristan somnade sent men sov till tre i natt, fick mat och somnade om, jag tror han vaknade vid fyra men jag fick han att sova till sex, fick han åter att somna om till sju, la han vid tutten och somna om, båda två, sov en halv timme sen byta tutte. Just nu mår inte tuttarna så bra, är lite rädd att jag fått svamp i brösten, han har haft svamp i munnen men det kan vara så att han sugit lite mycket också, han är inte så rädd om tuttarna längre, han drar och sliter och nyps med tandköttet, fasar lite för när tänderna kommer, hm...han kommer säkert bita mig:/

I dag hade jag helst bara velat vara inne och ha filmmaraton men jag måste till Arninge, fick ett sms nu på morgonen att min mobil kommit till expert i Arninge, så jag måste åka dit, ska passa på att hälsa på stora sonen som jobbar i Arninge idag. Det känns som om det kommer bli en lååång dag. Bussarna går bara en gång i timmen idag så få se när man är hemma igen, kanske ska passa på och köpa lite nya filmer som kan kolla på senare idag eller i kväll. Mannen ska på halloween fest, jag var också bjuden men jag få vara hemma med lilla livet då det är vuxenfest och även om jag kunnat ta med honom så hade han nog blivit rädd:)

Nej, in i duschen nu och förbereda för att åka till Arninge:(



See you♥♥


Ett litet liv som är fyra dagar gammal :)♥♥♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist