hoppas det håller i sig.....

  2011-11-13 / 17:59:16 / Allmänt /

I går kväll så tog det 45 minuter att amma och söva lilla livet, jag trodde inte det var sant men det tog det, jippi. Och natten ska vi tala om vad toppen den var. Jag vaknade vid tre och trodde Tristan var vaken för han brukar vilja ha mat vid den tiden men nej, han sov som en stock så det var bara för mig att somna om,jippi. Han vaknade vid fem tiden och då var han jättehungrig och mina tuttar jättestora, hihi, han somnade om och sov till halv åtta!!! Han vaknade men var tyst, han låg och lekte med sina fötter, hihi men vid åtta då var han jättehungrig igen :) . En toppen natt, han sov dessutom i sin säng hela natten. Han har en lång röd orm bredvid sig i sängen och den hade han tagit och nästan kramat om, så han hade nog vaknat vid nåt tillfälle som inte jag hört:) :) , tack tack för den natten:) . I går kväll så åt han väldigt mycket gröt och sen när det var läggdags så fick han båda brösten, gröten får han vid halv sju varje kväll och sen ammas det vid åtta och då är det läggdags och det verkar vara bra tid för allt. Få se hur länge det håller i sig:)

I dag var vi i täby centrum och shoppade, Tristan fick lite mera kläder fast i större storlekar från Lindex och sen ett set från p.o.p som jag tittat på väääääldigt länge sen handlade vi till pappan. Han fick trisslotter av Tristan och en chokladask av Niklas och nu bjuds det på take a way mat och pappa(mannen) betalar, jag tog thaimat, Niklas kebab m bröd och mannen en pizza, Mm, vad gott det ska bli:) . Lilla livet sover förtillfället, han få gröt sen, det är dags för han att vakna snart, han ska helst bara sova runt 30 minuter nu när han somna sent, fast i bland så skjuter jag på tiden och det funkar också alldeles utmärkt:)
Nu kommer maten:)



See you♥♥


Denna orm har han bredvid sig:)




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist