god morgon

  2011-11-24 / 07:53:52 / Allmänt /

Så var det en ny morgon, lila livet har somnat om i vagnen. Vi har sovit en sväng i vardagsrummet, mannen snarka timmerstockar och då går absolut inte att somna om efter nattamningen, suck. Vi gick tillbaka till sovrummet vid fem i morse, vi somna om en timme sen var det kört, jag tror Tristan har haft ont i magen för han har varit svårt att trösta i natt och i morse. Vid sju så gick vi upp, jag tog han på armen med bumbon och så gick vi ner i tvättstugan, man måste ju tvätt också och jag vill göra det i godtid innan tvättkorgen svämmar över och när det gör det så är det faktiskt bara mina och Tristans kläder, Både Niklas och mannen har egna tvättkorgar, helt ok för mig, mindre tvätt:)
Nej, nu skas diskmaskinen plockas ur och hänga tvätt, duscha och sen amma och sen babycafe, puh, hur ska jag hinna allt:/




See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist