förmiddagen

  2011-11-10 / 12:00:44 / Allmänt /

Kan börja med att tala om att natten varit toppen. Tristan somnade vid halv nio i går kväll i sin säng, vaknade till vid ett i natt, somnade om själv utan tutte och sov till halv sex i morse och var jättehungrig och mina tuttar var stor och hårda som meloner, ajaj. Han somnade om i våran säng efter maten och sov till 06.58, oftas alltid den tiden när man kollar klockan, lyckades få han att somna om, vid åtta så ringde klockan, vi skulle ju vara på öppna förskolan klockan nio. Åtta så låg han och sov men jag börja röra mig i sängen så vaknade han till. Det blev en snabbdusch och påklädning, vi lämnade vagnen hemma och tog bärselen, öppna förskolan ligger precis vid tåget så för mig tar det 2 till 3 minuter att gå dit, vi blev ganska många mammor och bebisar, sångsamlingen tyckte Tristan om och alla barnen och få ligga på filt och leka. Efter sången blev det fika, Tristan fick en majskrok att festa loss på , mumsigt men efter det blev han jättetrött, försökte få han att sova där men det gick inte så bra men klockan var då halv elva så vi gick hem och han somna på två röda i SIN SÄNG!!! Aldrig hänt förrut, säkert bara för att han var så trött men spela roll, han sover där med nappen i munnen:), söting. Nu har jag fått lunch i mig så nu vankas det en tassimolatte och vid ett tiden ska vi åka till bvc, det ska bli spännande:)


See you♥♥




utslagen liten hjälte, zzzzzzzzz




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist