vad ska man skriva?

  2011-05-17 / 14:41:34 / Allmänt /

Det blåser ute, det ser kallt ut och det är mulet, suck. Vart tog värmen vägen?
Hoppas värmen kommer tillbaka snart, fast då klagar man väl på att det är för varmt istället, hihi, men jag vill kunna ha så lite kläder på mig som möjligt just nu. Helst skulle jag vilja gå naken men det går ju inte med en son som kommer och går med sina polare hela tiden. DBulan kommer säkert bli ganska härdad med liv och rörelse om nu inte Niklas blir lugnare och spelar lägre musik. Jag kommer i håg att när Niklas föddes så fick vi rådet av ett annat par som låg i samma rum som oss på BB att sätta på radion när vi kom hem just för att vänja honom vid ljud, så det blir samma nu också när vi kommer hem från BB:)

Herre gud va tiden går fort, klockan är redan halv tre på dan.

Vad händer i helgen? 
Ev blir det date med mammorna i helgen, jag hoppas på det men det blir inte så långstund för mig men jag vill träffa dom innan bulan kommer:)

Undra om det blir soffan nu en stund, har suttit vid köksbordet hela dagen idag framför datan, boring boring:/

Tv nästa.


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist