ugnspannkaka idag igen:)

  2011-05-06 / 18:33:06 / Allmänt /

ojojojoj vilken sammandragning, puh:/ , den var riktigt jobbig:/ .
I dag blev det ugnspannkaka igen, sonen med kompisar åt upp den från igår och jag orkade inte göra något annat och medans jag sitter här och skriver så blev jag så sugen på potatismos, mm, vad gott. Herre min skapare, vad du sparkar, fy vad ont det gör, låt bli fogen och urinblåsan tack, bulis stökar om både uppe och nere, puh, vad ont det gör, det var ganska skönt när det var som "fladder" i magen, nu är det riktiga hårda sparkar som inte alls är så charmiga längre;) . Det börjar bli lite trångt i magen:)

Nu är det dags att lägga sig ner i soffan, har suttit alldeles för mycket idag:)



See you♥♥



Emelie

Monica! Tack för kommentaren, du anar inte vad det värmde i hjärtat. Tack, tack, tack. Det är mycket som tynger.. små saker som blir stora eftersom allt självklart ska komma på en och samma gång. Känner mig som en dynamit som är påväg att smälla av när som helst. Det är så mycket som jag går och tänker på. Och då blir det att jag tar ut det på folk som jag älskar mest och som förtjänar det minst.



Jag har också saknat dig! Men du vet hur jag är, jag kommer i perioder då jag tycker att det är svin kul att skriva medans andra så har jag ingen lust alls. Det beror lite på hur mycket jag jobbar också.



Vet du på ett ungefär hur du vill ha bloggen? För då kanske jag kan hjälpa dig. Jag kan ju inte så mycket jag heller, men lite kan jag dock! :) Tycker ändå att det är roligt att pyssla med sådant.. det håller tankarna borta lite :) Så sitt och tänk lite och så kollar vi sen om det är något som jag kanske kan fixa :) Om du vill såklart.



Nä du gumman, nu ska jag jobba vidare. Är inne på fjärde och sista natten. Jag saknar min sömn lite och känner mig mer känslosam än någonsin!



Ta hand om dig och bulan, massa kramar!

2011-05-07 @ 02:50:19
URL: http://lindholmaren.blogg.se/

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist