städa städa varje....

  2011-05-03 / 15:20:16 / Allmänt /

...fredag och till varje jul, det tycker jag är kul, hihihihihi. Vilken dag, det är verkligen tufft att ligga på knä och försöka dammsuga under en säng när det inte finns så mycket space, trångt trångt;)
Nu har jag dammsugit alla rum utom sonens och torkat golven, lagt vinterkläderna på vinden, håller på att tvätta mera bebiskläder, jag kommer vara slut sen:) . Jag tog en paus nyss för att springa ut till glassbilen som jag annars inte hinner med, så nu har jag glassbåtar och knattemix,mums. Det blir en glassbåt efter pizzan, det blev lite sen lunch idag. Till sena middagen blir det korvstroganoff med ris, mums:)



See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist