snart är dagen slut

  2011-05-08 / 19:50:30 / Allmänt /

Dagen har varit  bra trots en jobbig natt med väldigt lite sömn. Jag somna vi fem tiden i morse. En aktiv krabat som vägra sova och en stenhård livmoder och bricanylen kunde jag inte ta förns vid halv fem tiden i morse, det måste gå åtta timmar mellan tabletterna:/ . Har softat hela dagen på balkongen:)
Skulle ha åkt till Åsa och grabbzen men det blev inställt pga sömnlös natt:/
Men vi gör ett nytt försök ev på onsdag:)
Idag har jag ätit en toppen middag, fisk, potatismos, sås och sallad, åh...det var så jäkla gott.  Om en stund blir det nog lite pommes, hihi, man är ju lite sugen;) , ska nog sätta på ugnen nu:)
I morgon blir det jobbet hela dagen, har lovat så jag hoppas natten blir bra annars blir det att vara hemma.

Nu till pommesen:)



See you♥♥ 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist