sååå labil just nu

  2011-05-22 / 15:39:06 / Allmänt /

Just nu är allting bara skit, jag och mannen tjafsar ganska mycket nu. Jag känner att jag behöver lugn och ro och han går hemma nu pga sin skada i knät och han har ingenting att göra och jag blir så irriterad på hans vankande av och an i mellanåt, suck:/
Samtidigt så tycker jag synd om honom för han är så bara och han är säkert lika orolig ju närmare tiden vi kommer för bulan ankomst;) men jag är så irriterad på det mesta just nu:/ tyvärr.
Jag skulle kunna skriva ännu mera negativt men det blir lite för mycket så jag tar en dusch nu och sen blir det kanske balkongen med en bok, få se vad som händer och fötter:)



See you♥♥



maria

men oj oj...jag tror ni båda börjar oroa er för vad som komma skall...det hör till de sista veckorna att ledsna på att vara tjock och klumpig och man vill bara att bebis ska komma...ni får se det som att om 5 veckor har du din bebis i famnen...må gott så länge...

2011-05-23 @ 07:26:34

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist