så var det 1:a maj

  2011-05-01 / 11:41:05 / Allmänt /

Jag somnade sååå gott när jag gick och la mig igår:)
Har sovit ganska skönt, mannen har sovit i huset för han hade valborgsfirande där:)

I dag känns det som man har blivit överkörd i hela kroppen, hihi. Det blev ju en hel del gående i går men kul var det och vi tog det väldigt lugnt med kisspauser och bänksittning, tur att det finns bänkar lite här och var:)
Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så jag får visa vad jag köpt. Det blev mycket barbapappa till bulan:) :) . Undra hur Maria mår idag efter att ha kört ungefär 100 mil igår:) , bra jobbat:)

Nej, nu måste jag äta något:)




See you♥♥



maria

jag mår finfint... =) det var sååå trevligt det här så det gick finemang att köra 100 mil...kändes som 10 bara he he he

2011-05-02 @ 19:57:14

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist